Frisk! .. nästan.

Nu är jag nästan frisk och snart är det jul! Wii!
Jul is the shit! Då ska jag och mina råttor mysa massa! Jag undrar vad jag ska ge dem i julklapp.. Nötter kanske? Men det få du ju varje dag iaf.. Jag måste komma på nått speciellt. Kanske en stor stumpa, en sån dunstumpa! Som de kan bo i! Eller ett nytt hus! Ett i trä. Då kan de äta upp det om de vill! Eller kanske ett sandbad! Ja! De skulle de nog bli glada för! Eller så får de alla sakerna:D De måste ju få minst ett paket var, det är ju trots allt deras första jul. Mina små bebisar!

I morgon kommer Simon Hansson. Han ska bo här! I mitt rum, tur att jag har det största rummet.:) Nu är det bara Hanna som har ett eget rum! Han ska köpa godis till mig:D jam jam jam.

Åh.. nu blev jag nere... saknar Loka och Samos...:(

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0