Stolt över min värkande kropp.

Åh! Vilka hårda dagar jag haft den här veckan. I måndags var jag uttråkad. Jag var irriterad över att jag inte fått nått jobb som varar över en vecka. Men det blir bestämt att jag ska jobba på dagiset på tisdagen.
På tisdagen börjar jag på dagiset kl 08.30, det är kul, sitter iofs och räknar ner tiden tills jag får gå hem för jag är trött. Vid 12-13 ringer telefonen och jag smyger iväg och svarar. Det är adecco, de vill att jag ska jobba på lagret direkt efter dagiset och jag får inte ens åka hem och äta. Så jag åker iväg till lagret kl 16 och slutar 23.45. Åker hem, somnar vid 02. Vaknar vid 07, ställer om telefonen till 07.30 (bussen går 08.18, måste gå hemmifrån vid 08.12 senast). Drömmer att jag kommer för sent till jobbet och att jag shoppar en väska i stället. Vaknar med ett ryck, kollar på klockan, den är 08.00. Shit jag dör! Springer upp ur sängen, drar på mig kläderna jag hade dagen innan och hinner precis med bussen. PJU! Sitter som i koma de första timmarna på dagiset och tänker "shit, hur ska jag orka". Slutar 16.00 och åker till lagret, jobbar till 23.45, åker hem. Pratar på skype till kl 4 och är lycklig över att jag inte ska jobba förän kl 14 dagen efter. På torsdagen jobbade jag bara 14.00-23.45. Och så skönt har det aldrig vart att sova. Idag har jag legat i sängen hela dagen, helt utslagen. Undrar om jag ska jobba i morgon. Hoppas inte det, jag har ju fortfarande inte somnat. Hehe.

Men jag måste säga att jag är stolt över mig själv som jobbar 15 timmar 2 dagar i rad! Nästan 40 timmar på 3 dagar. En hel vecka ju!:D awesome! Även om fötterna och benen och ryggen värker och knogarna svider av alla kartonger jag vart tvungen att slå på.

Men nu ska jag försöka iaf=)

Puss!

Kommentarer
Postat av: kickan

Jobbar du på lagret på komplett eller? :)



kramen kickan

2008-12-13 @ 16:59:15
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Kickan

Aha.. tycker det är förjävligt av komplett att sparka mig och därefter skicka in "nya" och fler som jag har hört... fyfan säger jag bara!



gör du som förut på komplett eller har du ett annat uppdrag? ;)



kram

2008-12-14 @ 20:36:03
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Kickan

Vad heter du på msn?!



Hälsa öjvin, ken och hans god jul från mig.. kom ihåg det gullet ;)

2008-12-17 @ 00:28:32
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Kickan

Vilket skift jobbar du?! ser du micke,marica och tomas något på komplett?





kram på re snygging ;)

2008-12-18 @ 00:36:21
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0