Massa kul.

Wohoooo!

I morgon bär det av hemmåt! Simon kommer nog avlida på vägen hem eftersom jag och Strumpan kommer sjunga i 6 timmar, men det är en risk man får ta.
Idag gick jag och Simon och köpte färjabiljett. Det regnade vågrätt. Sjukt irriterande. Detta konstiga land.

Amy kommer hit och bor 15 januari! Wihoo! Det ska bli kul! Sen kommer Sarah i maj förhoppningsvis. Island, Norge och sen resten av världen together. Amy ska bo hos mina vänner Amir och John i en av de finaste lägenheterna i stan. Tvåvångingslägenhet med enorma glasrutor som väggar ut mot vattnet. Awesome!

Åh! Det är ju alldeless jättesnart. Jag blir helt yr. Mysa massa med familjen. Wiiiiiih!!

XXXXX

Kommentarer
Postat av: Kickan

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR VÄNNEN! :)



Kram kickan

2008-12-21 @ 22:29:58
URL: http://kick86.blogg.se/
Postat av: Kickan

Msn: gullig[email protected] Adda mig :)

2008-12-21 @ 22:46:35
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0