Världens bästa vänner!

Idag kom ett paket på posten till mig! Åh!!! Jag blev så glad, höll på att explodera av nyfikenhet när jag skulle öppna det!
När jag väl fått upp tejpen (som var mycket tejpig) hittade jag världens största godispåse!! Jag blev så glad! Så mycket godis har jag aldrig ägt! Och sen låg det en bamsetidning med julkalernder i där också!! Har man väldens bästa vänner ellet? OOOOOO JA! :D John och Judith är två änglar! Mina kommande veckor fram till jul kommer vara en dans på rosor!
Så nu är jag världens gladaste Karin!

Älskar John och Judith, men det visste de ju redan och nu vet alla andra som läser det här också det!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Pitch 2

haha va kul! så du fick en bamsekalender ialla fall :D grattis grattis :p

2008-12-08 @ 18:51:39
Postat av: kickan

Hallå!??



Varför svarar du aldrig när jag skriver? :(

2008-12-09 @ 23:08:30
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0