En mycket lyckad helg.

I helgen har min kära mor och far vart på besök. It was AWESOME! Jag har saknat dem så mycket! Hela helgen har vart perfekt, förutom när de skulle åka hem och jag följde med dem över till sverige. Jag ska aldrig mer åka färja. Jag spydde. Det gungade massa. Alla spydde. Inte mamma o pappa och Erik dock. Men resten. Typ såhär gick det till:

Det gungar, jag ligger på bordet och klarar inte av att resa på mig. Mamma o pappa sitter brevid och säger till mig att titta ut genom fönstret. Jag glodde så jag trodde ögonen skulle ramla ut. Det hjälpte inte, det gungade iaf. Varje våg som kom gjorde att det kändes som när man gungare ellr åker en karusell som går upp o ner. Heeeeeeela tiden i 2.5 timme. Det där otäcka suget i magen som i början pirrar roligt men efter 2.5 timme gör att man fräter sönder tänderna med magsyra. Det sprang omkring en dam och delade ut spypåsar till alla på båten tills de var slut. (Påsarna alltså.)
Men iaf, när jag ligger där i min egen lilla hatade värld hör jag "Hej, får jag slå mig ner?". Jag vänder mig om för att vara trevlig mot Erik som kom. Mycket dum idee. "Hej Erik! Nu måste jag spy. På riktigt." Sen så hände det. Ooooops. Mycket pinsamt. Tack och lov var jag inte ensam, resten av besättningen på frärjan hade visst också spytt. Vilket märktes extra tydligt när vi skulle av. Usch, den stanken.

Annars var helgen underbar. (Om man bortser från det dåliga vädret). Vi var på valfångstmuseet, fikade, gick på stan, lagade mat, pratade massa och kollade på båtar. Råttorna där hemma mår också bra. De leker och biter sönder allt. Konstiga små varelser som tycker att tapeter är goda. Katten mår också bra. Och hunden. Och min bror. Mycket bra!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0