Massa kul!

Oj. Var på gymmet igen för första gången på länge. Tänk så svag man blivit. Mina muskler skakar. Haha. Men nu är det dags att fixa till brädan och bli stark igen! Jag ska bli så snygg.
Har aldrig vart på bodypump tidigare. Det var intressant. Misstaget jag gjorde var att träna lite styrka innan för att testa vilka vikter jag gått ner mig till. (Ungefär 3 kg på allt). Så jag var redan trött när jag började, men jag kämpade till slutet, jag är stolt!

I morgon kommer 5 av mina favoriter hit! Min lilla guddotter Bianca, som snart fyller 1 år! Hennes mor och far, Judith och John och Lady och Rocky! Jag har redan paxat att sova med Rocky, han vet inte om det än, men jag kan lova att han inte kommer säga nej! Stackars Bunny, han kommer säkert bli avundsjuk. Men det får han faktiskt tåla, det är ju abra över helgen.

Nej, nu måste jag försöka sova!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Men gumman du är ju redan snygg ju :)

2008-11-21 @ 12:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0