PARIS!

Jag ska åka till Paris 19 el 20 maj! AWESOME! Mina två trogna resekompanjoner, Chrille och Fabian, ville att jag skulle följa med på en fullspäckad äventyrsvecka i Paris. Jag rullar runt i sängen av iver och kan inte sluta le! Sist vi var i Berlin hade vi så galet kul så det börjar pirra i kroppen på mig bara jag tänker på det. Vi ska till disneyland, eiffeltornet, mona lisa, notre dame och sen ska vi shoppa, festa och skratta tills vi fått magrutor och är fit for fight sommaren 2009!
Jag kan inte beskriva hur mycke jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Åh vadavis jag blir fan va skoj!!!

2008-11-14 @ 14:08:56
Postat av: pitch

ååh vad kul!! förstår att du längtar till det! vi går i ide till sommaren vettja,, jag vill också ha sommar!!

2008-11-15 @ 12:45:24
Postat av: Kickan

Hur står det till med er?

Ska vi festa loss någon helg?? :)



saknar er!



kram kickan

2008-11-16 @ 01:33:14
URL: http://kick86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0