Aha!!

Jag kom på en sak i morse när jag vaknade! "Stod det inte att det skulle vara ägg i mina bagels...?"
Jag letade upp receptet igen och upptäckte att jag skulle haft i 2 ägg. Ibland är jag så korkad. Hur kunde jag glömma äggen? De är ju typ de viktigaste av allt! Men jag tänker aldrig baka sånna igen. Man var tvungen att koka dem i 2 min innan de skulle in i ugen, mycket besvärligt.

Jaja, nu har jag iaf löst det problemet. Jag köpte jäst förrut, tänkte baka riktigt bröd. ^^ Tjohooooo! Jag kanske ska bli bagare? Det har jag ju faktiskt aldrig tänkt på!
Jag har tänkt bli tatuerare, djurskötare (som jag fortfarande drömmer om att bli), billackerare, hudterapeut, florist, personlig tränare, kurator, konstnär, piercingare, makup artist, fondmäklare och massa mer. Drömmen är nog fortfarande djurskötare. Iaf nått som har med djur att göra. Snuff snuff snuff.

Kommentarer
Postat av: pitch

snuff snuff



yeah drömmar är bra :) keep on dreaming!

2008-10-07 @ 18:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0