Arg Arg Arg och 2 nya vänner

Idag är jag arg, eller jag blev arg precis.

Jag har ringt till Proffice, Acecco och Manpower varje dag men ändå ringer de till Jonas och vill att han ska jobba! Och han har inte ringt en enda gång! Varför är det så?
Jag är så arg på den där börsen! Den snor mina pengar!!! GAAAAAH!

Men jag har fått två vänner. En stor fågel, en skata och en lite fågel, en mes av nått slag. De kom och satte sig precis utanför mitt fönster igår när jag plinkade på min gitarr. (Jag skriver "plinkade" för "spelade" är överdrift). Jag kände mig trotts allt som Snövit eller någon annan tecknad figur! Idag ska jag ge dem bröd, de kanske tycker om mitt morotsbröd iaf! Hanna tyckte att det blev jättegott! Jag tyckte att jag fick ont i magen... Eh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0