Biokväll!

Lördag! Äntligen lördag igen. Eller nått. Om det hade vart så att jag jobbade alla vardagar hade jag ju nästan uppskattad den också! Hehe. Jobbade igår iaf. Det var kul! Gjorde baguetter och träffade massa trevligt folk! Jag hoppas jag får det jobbet, eller något annat roligt.

Idag ska vi på bio. Uhuuuu! Kolla på någon norsk skräckfilm. Jag darrar som ett asplöv när jag kollar på sånna filmer. Vi såg ettan igår, det är ju riktigt imponerande att norskar kan göra skräckfilmer. Jag tycker inte det är ofta sverge får till några bra filmer. Filmen börjar dessutom kl 23. Sent värre! Jag hoppas jag får sitta brevid Abbe. Jonas skulle bara hålla på och skrämmas under filmen och när man är på bio är det kanske inte så snällt att skrika rakt ut. Då kanske det skulle bli en kedjereaktion! Haha. Fy vad kul det skulle vara iofs, om alla började skrika!^^



Kommentarer
Postat av: Pitch

haha, hoppas du inte blev för rädd, lilla baguettemaster,, puss

2008-10-22 @ 11:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0