Idag är jag glad!

Idag är det visst bakdag igen! Men idag är det en glad bakdag! Jag jobbade på ett dagis igår! Och i morgon ska jag provjobba på La Baguette på Hvaltorvet. Awesome! Jag tror dock inte dagis är nått för mig. Har för mycket bacillskräck. Alla dessa snoriga små näsor och kladdiga händer! Uagh! Men det är lite kul att de lyssnar på mig, någon som gör det^^.

Jag har beslutat mig för att gå upp i vikt förresten. Jag ska gå upp till 48 kg. Det är mitt mål. Jag ska äta varje dag innan jag går och lägger mig. Det läste jag i tidningen. Jag läste också att man ska äta frukost men det håller jag inte med om lika mycket. Jag är ju mätt när jag bara legat och sovit en hel natt. Jag blir inte hungrig förän efter 1 timme typ. Men jaja, jag ska försöka äta frukost iaf. Även om jag inte håller med.

På dagiset igår fanns iaf en snygg kille. Det var trevligt. Ha någon att kolla på. Det är fösta gången på ett år som jag kunnat kolla på en ny kille och tyckt att han vart riktigt snygg. Det kanske bara är jag, men när jag har en pojkvän så kan jag inte kolla på andra killar och bli det minsta nyfiken. Jag kom iaf på igår att jag tänder på killar som har bra hand om små barn. Särskilt om de är långa och vältränade och har snyggt dra-dina-fingrar-genom-mitt-hår-hår. :D

Frågade nyss om hjärnan är här. Men den svarar inte. (Men jag anade några pipande små ljud).Jag misstänker att den största delen av den ligger i något skitigt hål någonstans. Men en liten del är kvar, den bra delen. Hoppas den växer och blir stor och att den andra stannar i sitt skitiga lilla hål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0