Jag är så arg!

Jag är så arg nu. Jag är så arg på allt. På hela världen. Jag stör mig på allt och alla just nu. Jag stör mig på att jag inte får nått jobb. Varför säger de att det finns så mycke jobb och sen så finns det inga? Jag stör mig på Jonas, varför kan han inte fatta att jag gjort allt för att han ska vara glad och må bra? Varför kan han inte ens visa lita tacksamhet när jag försöker. Jag är typ nervös hela tiden för vad han ska tycka och vad han ska säga? Jag borde ju bara göra det jag vill och skita i vad han tycker? Men jag kan inte det för jag tycker ju om honom.

Jag vill baka, men vi har inget att baka med, det stör mig också. Jag har inga pengar att handla nått för heller. Bröd kanske jag kan baka. Det behövs ju inte så mycke saker till.. Men jag har ingen jäst kom jag på.. Behöver man inte det? Typiskt! Nu blev jag ännu argare. Om det skulle märkas i färger så skulle jag vara helt gul av ilska nu. GAAAAAAAH!

Varför är det så svårt att bli uppskattad? Av alla menar jag! Jag har ju sökt 15 jobb nu och ändå fattar ingen att jag verkligen skulle vara bäst på det! Jag är bäst på att jobba. Jag gör precis som man ska göra ju.

Ååååååh jag är så arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0