Saknar mina sötnosar.

I morgon ska jag till Proffice. Det ska bli intressant. Jag hoppas verkligen att de har ett bra jobb till mig. Jag jobbade på Kompletts lager i 4 veckor. Det var kul! Men tack vara börsen var de tvugna att avskeda massa folk. Sist in, först ut. Kuuuul system, verkligen, jag skrattar nästan så jag gråter... - Inte. Den är *** börsen. Varför ska den få bestämma om jag ska få jobba där eller inte? Det är ju bara massa galna gubbar som står och skriker med massa papper i handen. Papper som de förr eller senare ändå bara slänger i luften. Det har jag sett på tv. Jag undrar varför de gör så? Vilket missbruk av papper. Jag kunde ju fått dem och målat fina gubbar i sället!

I morgon ska Kerstin, Roland, Martin och Annelie åka hem igen, det är lite synd, jag tyckte om att de var här, det har vart mysigt. Kerstin har lagat så sjukt god mat varje dag! I sånna stunder önskar jag nästan att jag var större. Då hade jag kunnat äta massa. =)

Jag har förresten blivit en wownörd. Jag har 5 gubbar nu tror jag. Men ingen har högre level än 16 hehe. Jag tröttnar på dem och gör nya. Fatta om man kunde få ut nått av att spela, mer än att det fördriver tiden liksom. Jag vill lära mig saker. Jag tycker att det är tråkigt att man bara lär sig.... hm... ingenting på det spelet.

Idag saknar jag mina råttor. Maaassa. De är de finaste jag har. Lilla Loka som alltid vill bita sönde mina kläder och lilla Samos som vill bitas i tårna. Awwwwww, jag blir alldeless tårögd nör jag tänker på hur mycke jag saknar dem. Jag saknar Inez med... Men hon är död:( Lilla Inez som alltid ville vara med och ligga i tröjan. 
Snuff snuff snuff.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0