Skräckväder.

Den här veckan har jag jobbat på Kompletts lager.. igen. Måste säga att det känns lite konstigt att bli uppsagd och senare jobba där igen. Men det är ju pengar. Pengar is the shit just nu.

Filmen var förresten en sån typisk skräckfilm. Musiken gör halva filmen. När man hör att nu kommer det hända nått och så smäller det till och huvudpersonen vänder sig om and its nothing there! Ooooooh Scary!

Idag är det värsta spökvädret ute. Det kan bero lite på vårat spökhus också för när man bara är ute så är det en vanlig storm och massa vanligt stormregn. Men när man är inne i huset så viner vinden så det tjuter. När man är på toan så hör man hur hela ventilen dånar hur ett såntdära vindspel håller på att klinka sönder utanför förnster. Därför håller jag mig helst borta från det rummet. Såna vindspel är också ett typiskt skräckfilmsinslag! Jag blir rädd bara jag tänker på vad som finns på vinden och i källaren. Dit ska jag aldrig gå. Det skulle ju vara helt dödsdömt. Som när man ser huvudpersonen döda mördaren i skräckfilmen och sen vända ryggen till och tro att han verkligen är död (då man blir så arg och frustrerad över att hon/han onte fattar att han kommer vakna upp igen för de onda har alltid superkrafter) och så reser han sig upp och "BAAAAM" ....... en yxa i ryggen!

Nej usch nu måste jag nog lägga mig en min varma säng och hoppas på att det som finns på vinden stannar där.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0