Burr.

Nähä. Jag vaknade precis och upptäckte att jag inte är det minsta bakis. Det var ju typiskt. Nu kan jag ju inte ligga och sura för det en hel dag. Meeeen å andra sidan är jag inte så nere idag. Jag tror faktiskt att den här bloggen hjälper! Tjohoo jag har skapat en må-bra-blogg!

Undrar hur Lollo mår idag. Jag tycker inte att det är rättvist.Jag tycker att man borde vara frisk (och snygg) efter hur snäll och god man är. Då skulle alla behöva vara snälla! Och Lollo skulle aldrig vara sjuk då:) Pappa skulle med vara frisk. och alla andra som är snälla. Jag undrar om alla skulle leva för alltid då? Hm....

Hanna, Martin, Abbe Roland, Kerstin och Annelie skulle visst gå ut och gå nu, Jag ville inte följa med, jag tycker inte om att vara ute. Det är kallt. Det är jämt kallt. Mest tycker jag om att ha tjocka kläder på mig så jag ser ut som en boll. Bollar är bra. Vad skulle vi göra utan bollar? Och fårbollar! De är ju så söta! Sånna där får som ser ut som vita bollar men svarta ansikten!
Det är iaf inte kul att frysa jämt. Jag vill kunna ha ett linne på mig inomhus utan att behöva ha en elräkning som överstiger 300 kr. Varför ska folk som inte fryser få betala minder el? Orättvist! Och varför ska man alltid bli blöt om fötterna när man går ut och det regnar/har regnat? Då fryser jag ju bara ännu mer. Mycket dumt.

Kommentarer
Postat av: L

älskar dig min sessa!

2008-10-05 @ 23:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0