Välkommen vintertid.

Jaha, då fick vi en timma mer idag. Ganska trevligt. Borde ju somna en timme tidigare då, men jag kan inte sova.

Jag hade tänkt åka till Göteborg i helgen och hälsa på min lilla guddotter Bianca men jag fick inte tag på dem. Sen tänkte jag åka till Halmstad med Jonas. Men i sista sekunden ändrade jag mig. Det kändes helt enkelt inte rätt. Jag är glad över mitt val att stanna i Sandefjord. Det fick mig att känna att jag har tagit tillbaks lite av kontrollen över mig själv iaf.
Jag har haft en mycket trevlig helg. Har vart fullt hus denna helg med. Abbes föräldrar och systerdotter kom och hälsade på och inte att förglömma hans söta hund Stella. Martin har också vart här, Hannas kärlek. Snuffsnuff.

I går var det storm här, det var ganska kul. När det är fullt med folk i huset blir jag inte rädd när det låter överallt:)

I morgon ska jag jobba. Min första riktiga dag på La Baguette. Det ska bli kul! Jag ser fram mot det! Tjoho!

I fredags var jag hos mina nya vänner och drack öl och vin också:) De är från jämtland och pratar roligt! Jag älskar dialekter! De är snälla, jag är glad att jag träffade dem. Vänner kan man ju inte få för många av.

Nej, nu ska jag nog krama Bunny det hårdaste jag kan och försöka somna. Eller kolla på CSI. Hm svårt beslut. Eller så gör jag både och:) Tur att jag har Bunny.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0