En ny början!

Ett nytt år, en ny början.
Äntligen 2009. Jag svävar på moln. Vädigt kalla isiga moln för det är så sjukt kallt ute, men fortfarande moln.=)
2008 avslutades och 2009 började med en jättefest i Joels lilla 2a. Jag hade sjukt kul. Miljoner gånger bättre än förra året. Jag drack öl och smirnoff ice:D
Pierre och Mickan hade förlovat sig innan de kom till festen! Grattis till dem och lycka till i framtiden och med bebisen som snart kommer kläckas=)
Jag och olle däckade kl 19.30, det var bra, för sen gjorde vi det inte igen på heeela natten. Eller jag somande vid 5-5.30 och Olle vid 06, men det räknas inte.
Joel stutsade omkring som en jojo. Virrig värre. Sen blev det ju, som det alltid brukar bli på fester, lite slagsmål och bråk, men jag tror det löst sig nu=) Tur att jag inte var inblandad för då hade det blivit en dålig början på 2009.
Iofs vaknade jag vid 08 av att jag hade så ont i magen så jag trodde att jag skulle dö och när jag försöker ropa på Joel som ligger 2 m bort kan jag inte för jag har för ont i magen. Så jag ringer till honom=P Han märker inget, bara vider lite på sig, så jag messar, han märker fortfarande inget.. Jag ligger och vrider mig i 1 timme och sen vaknar Joel och ger mig en värmekudde. Wihoo! Tack!
Just ja, jag pratade med min lillkusin också, han är i sälen med sina polare. Jag fick en egen fanclub=D Det var kul värre! "Karin! Karin! Karin!" Sen sa en liten pojke (88a) till mig att han var mannen i mitt liv, jag svarade att jag kunde vart hans mormor. Vilket var min första lögn 2009.=D
Hela igår var jag totalt utslagen och låg bara i Joels soffa och var i nått komaliknande tillstånd. =D
Idag har jag och Joel vart ute och gått, snabbt, snabbare än normala människor går. Hehe. Det var kul.
Nu ska jag bara ha kul! Eh. Kanske. Försöka iaf!
xxxxx

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Puss på dig gumman :) nyår 2010 kommer bli fett ;)

2009-01-07 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0