Jag träffade en älg!

Igår upplevde jag det mest fascinerande någonsin.
Jag träffade en älg. På nära håll.

Jag, Abbe och Simon åkte tillbaks till Sandefjord igår. Vi åkte fel massa och flummade.=)
När vi kommit in i Norge och åker runt och letar efter en tunnel under vattnet så kommer vi lite fel och får vända. Vi åker på en liten smal väg med lite hus på ena sidan. Helt plöstligt skriker alla i kör "ÄLG"!!! Abbe ställer sig på bromsen och vi tittar förvirrat på varandra, stod det verkligen en älg i diket!? Jag ber Abbe vända och vi kör tillbaks. Ca 20 meter tillbaks hittar vi honom. Han har gått upp i en trädgård och står och äter av fågelmaten. Vi går ut ur bilen. Jag kommer på att min kamera ligger i väskan i bagageluckan. Så vi sliter ut den på vägen och sätter på varningsblinkersen på bilen. Jag får upp kameran och går med skakande ben närmare älgen.
Jag kommer på mig själv att stå med en taggbuske mellan benen och ca 5-7 meter från älgen.
IT WAS AWESOME!!!!!!
En av de bästa upplevelserna i mitt liv.

Det är ju skit att man har en kamera som är från stenåldern.

Åh, nu ska jag ligga och tänka på igår ett tag.

xxxxx

Kommentarer
Postat av: 3 anonyma jävlar

Tjenare!

vi har nu startat en blogg som skrivs av 3 anonyma brudar som skriver skit om folk och deras åsikter och hemligheter!! Du trodde du hade stött på ärlighet förut? höhö.. Alla som nämns i våran blogg är och förblir Anonyma, Eftersom det finns en lag i detta land som kallas kränkning :S.. Dumt nog! Men vem vet, Vi kanske pratar om just dig! Så spana järna in oss och lämna gärna en anonym kommentar du med!!! Varför vi så här patetiskt fiskar efter läsare är för att vi är så jävla tragiska vi med! : ) PUSS PÅ MUSEN! / Nymfomanen, Gummifitt-an & Äcklet!

2009-05-11 @ 23:48:52
URL: http://viskriveromdig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0